Pišem ti



Pišem ti.
Ujutru dok pokušavam da uspostavim kontakt sa svetom, nervozna i pospana.
I dok spremam doručak za dvoje iako znam da ću jesti sama.
Čini me manje usamljenom.
Pišem ti i dok pokušavam da otvorim teglu sa medom,
usmeravajući svu svoju snagu da izvođenje pokreta koji otvara.
Koji otvara vrata nekom boljem životu.
Nekom srećnijem životu.
Pišem ti i onda kada napišem sebi da je dosta bilo pitanja.
Da je dosta bilo kajanja.
Pišem ti i onda kada se zavram besom da ne zaslužuješ da ti pišem.
I onda kada se predomislim jer se setim sjaja u očima dok sam ti prvi put
spremala ono jelo koje je bilo očajno,
i nervozno se pravdajući da je trebalo biti bolje, ali.. ali.. ali..
Ti si se pravio da je nešto najlepše što si ikada probao.
Ja sam se pravila da ti verujem.
Pišem ti i kada spuštam roletne usred bela dana jer mi kao smeta svetlost,
a kao želim da odmorim, čineći mrak još ubedljivijim prekrivajući glavu čaršavom.
I onda kada podižem te iste roletne, sledećeg popodneva,
jer je dosta bilo odmora, a oka nisam sklopila.
Pišem ti i kada pričam sa senkama na zidu.
Pišem ti dok pod tušem iznova pevušim reči pesme Ed Sheeran-a,
one koju sam ti poslala dok smo ležali,
 zajedno ali na različitim stranama sveta i kada si poželeo da osetiš da sam ti blizu:
„Loving can heal, loving can mand your soul... and it’s the only thing that I know“,
A sada znam da jubav može da boli, može ponekad jako da zaboli.
Ili ono što posle nje ostane.
Ali to je jedina stvar koja čini da se osećamo živima,
 kada patnja prođe i ljubav se nekako zaboravi.
Pišem ti dok mi u duši legija leptira igra vacer,
a jedan maleni uvek napravi piruetu na podijumu moje duše.
 A onda shvatim da smo mi bili poput tog leptira.
Čudesno lepi,veoma kratko.
Pišem ti i kada pričam sama sa sobom,
sa drugim ljudima,
sa životinjama.
sa umrlim drvetom trešnje u mom dvorištu.
Pišem ti i kada preživljavam onih nekoliko sati do svitanja.
I tišinu.
I zvuk kazaljki sata.
A najviše ti pišem kada preklinjem sebe da prestanem,
da prestanem više tako lepo da ti pišem.
I da pitam.
I da čekam.
Tebe.
Sebe sebi.
Ljubav.
Ili Kraj.

3 коментара: